Diary / 4

06:02

Nog even deze schoolweek afronden en dan heb ik alweer een weekje vakantie. Jeetje, daar ben ik echt aan toe. De laatste keer dat ik op vakantie ging was van de zomer en ik heb echt de behoefte om eventjes weg te zijn uit Nederland. We gaan een weekje naar Val d'Isère in Savoie, een ski-regio in de Franse Alpen. Het is vrij hoog gelegen en het schijnt er enorm mooi te zijn. Ik zal uiteraard foto's maken en die online zetten! 
Het leek me wel weer leuk om een diary te delen met jullie. De vorige keer dat ik zo'n artikel plaatste was ergens in januari als ik me niet goed vergis. In de tussentijd ben ik hard aan het sporten geweest (as usual eigenlijk) en ik zit middenin een spannende periode, om het zo even aan te duiden. Achteraf zal ik daar wel wat meer over vertellen. 

Zoals ik ergens eerder al vertelde heeft mijn oma een nieuwe pup! Het is een bruine labrador en ze heet Rose. Ik ben al meerdere keren langs geweest om met haar te knuffelen, ze is zo ontzettend schattig! 
Omdat ik centimeters wil/moet verliezen bij mijn heupen doe ik veel aan powerwalken. Even terug besloot ik naar een van mijn beste vriendinnen te lopen om daar huiswerk te gaan maken. Lekker productief en gezellig tegelijkertijd :)
Mijn vaste stekkie, de loopband. Erg leuk als ik na een uurtje of anderhalf vreemd word aangekeken wanneer ik er nou eindelijk eens besluit af te gaan. Eerder vond ik het irritant, maar ik kan er inmiddels wel om lachen. Weten zij veel.
Bijkletsen met een soy cappuccino bij de Douwe Egberts. Vroeger, als in zo'n twee jaar geleden, kwam ik hier echt zowat elke week. Ik snap achteraf niet waar ik het geld vandaan haalde om elke keer maar weer meerdere koppen koffie én gebak te bestellen.

's Ochtends vroeg naar het station wandelen om vervolgens de trein naar school te pakken...
... want 's middags ging ik naar mijn trainster in Elst! Dit was een poging tot een leuke spiegelfoto, maar toen zag ik hoe mijn hoofd eraan toe was. Lekker rood (alhoewel, niet zichtbaar door het filter) en mijn haar zat ook erg charmant. Toch even op de foto om de progress vast te leggen. 
De trainingen in Elst zijn een enorm fijn steuntje in de rug, maar ik krijg er altijd wel lekkere spierpijn van, haha! Ik had eindelijk een avondje vrij en besloot uitgebreid in bad te gaan. Kopje thee en fruit included. 
Koos make-uploos in de auto op weg naar een afspraak in Amsterdam...
's Avonds at ik met mijn moeder bij Coffee & Coconuts in Amsterdam. Ik wilde hier al heel lang een keertje langs vanwege het lekkere, gezonde eten wat ze er serveren en de gezellige sfeer die ik zag op foto's. Als je een keer in de buurt bent, zou ik je zeker aanraden om even naar binnen te hoppen voor een hapje en/of een drankje. De tent is echt enorm en het interieur is amazing. Verder is de menukaart erg uitgebreid; van koffie, thee, sapjes, cocktails en wijn tot een all day breakfast en een dinerkaart waar ik met veel moeite een gerecht koos. (Als in zo veel goede keus.)
Zo dronk ik een 'Cucu', oftewel een appel/venkel/gember/komkommer/citroen-sapje met een klein beetje chili on top. Over fancy gesproken.
Walk, walk, walk... 24/7 ;) 
Samen oppassen met Irene en WIDM kijken. Wie kijkt dit ook? Ik denk persoonlijk dat Diederik of Jochem de Mol is. 

Fijne week! xoxo Isabella

You Might Also Like

15 reacties

  1. Fijne foto's, en wat ben je supergoed bezig met sporten!:) Motiverend om te zien

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk overzicht en wat ben je goed bezig met sporten X

    ReplyDelete
  3. OMG een labrador pup, ik ben daar altijd zo verliefd op. Mooie naam ook!

    ReplyDelete
  4. Super leuk sfeertje in deze diary! Nog heel erg bedankt voor je comment <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! En geen dank lieve Britt!:) x

      Delete
  5. Leuk overzichtje! En wat zie je er top uit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah dankjewel! Vind ik heel chill om te horen:)

      Delete
  6. Oeh, ik ga over drie weken ook naar Val d'Isere (of nou ja, daar heel vlakbij). Ben benieuwd naar de foto's!
    Leuke post!! Ik ben jaloers op je sportmotivatie.

    Liefs,
    Annemarie

    ReplyDelete