Hotspot / Oerwoud Den Bosch (stadstuinwinkel & health café)

18:41

Vandaag wil ik jullie wat vertellen over een plek waar ik al een paar weken heen wilde. Ze verkopen er een hele hoop plantjes, andere schattige interieur-accessoires èn je kan er ongelooflijk lekker vegan lunchen. Ik heb het over stadstuinwinkel en health café 'Oerwoud' in Den Bosch, my hometown. Gisterenmiddag ging ik er dan eindelijk een koffietje drinken en wat eten met een vriendin van school. Alhoewel het sneeuwde en het echt ijskoud was buiten; so, so worth it.

'Oerwoud' hangt en staat vol met plantjes en producten die bij deze categorie passen. Planten verwerken in je interieur is op dit moment erg on trend, dus mocht je bijvoorbeeld nog een leuke cactus zoeken; place to be. Naast de verkoop van woonaccessoires worden er ook diverse workshops georganiseerd en yogaklasjes gegeven. Een yogaklasje zou ik heel graag een keer bijwonen, lijkt me enorm chill in die ruimte!
Dan: the FOOD. Ik hou enorm van (gezond) eten, en toen ik online van tevoren de menukaart bekeek werd ik spontaan vrolijk, haha! Er zijn versgeperste sapjes, smoothies, huisgemaakte chai lattes en vegan hapjes en gebakjes. Oh, en om zeker niet te vergeten: enórm lekkere organische, fairtrade koffie. Als je van goede koffie houdt, zeker het proberen waard.
Ik moet zeggen dat er qua verdere lunchopties niet verbazingwekkend veel keus is, maar de gerechten die er geserveerd worden zijn good. Ik nam een Aziatische variant op de regenboogsalade, die toevallig geserveerd werd. Ik heb de hele middag niks meer hoeven eten, zo vullend was het.
'Oerwoud' is gevestigd in Vughterstraat 84 in 's-Hertogenbosch. Dit zijn de openingstijden, mocht je er een bezoekje willen brengen:

Maandag & dinsdag: gesloten
Woensdag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 11:00 - 17:00
Eerste zondag van de maand: 12:00 - 17:00

Voor meer informatie kan je een kijkje nemen op hun website: http://www.oerwouddenbosch.nl/.
xoxo Isabella

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ziet er super leuk uit! Mocht ik ook in Den Bosch komen ga ik daar zeker naartoe :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  2. Omringd door allemaal leuke spullies en plantjes lekker wat eten, jaaass, klinkt goed!! Je Aziatische regenboogsalade ziet er zoooo goed uit! Fijne foto's!

    ReplyDelete
  3. Toevallig! Ik ben er laatst ook geweest en heb er ook een stukje over geschreven. Echt een super plek <3

    ReplyDelete
  4. The post is great! I really love your photos :)

    irinathayer.com

    ReplyDelete